Lezioni European Private Law, proff.ri Martuccelli e Ricci

Giovedì 8 novembre, dalle ore ore 9,00 alle 12,30 (in Via Parenzo n. 11, Aula 15), e venerdì 9 novembre, dalle ore 8,30 alle 12,30 (in Via Parenzo n. 11, Aula 13), si terrà un ciclo di due Seminari della Prof.ssa Inmaculada Herbosa Martìnez dell’Università di Deusto - Bilbao sui diritti dei consumatori (e in particolare sulla responsabilità per danno da prodotti difettosi o sulle garanzie nella vendita di beni di consumo).

I seminari sostituiranno e accorperanno le lezioni del corso di European Private Law previste per giovedì 8, venerdì 9, giovedì 29 e venerdì 30 novembre. Pertanto il corso terminerà con la lezione di venerdì 23 novembre.

On Thursday 8 November and on Friday 9 November Prof. Inmaculada Herbosa Martìnez from Deusto University – Bilbao will be giving lectures regarding consumer law (more specifically, about liability for defective products and about the sale of consumer goods and associated guarantees).

Prof. Inmaculada Herbosa Martìnez’s lectures will be held on Thursday 8 November from 9.00 to 12.30 (Via Parenzo n. 11, Room 15) and on Friday 9 November from 8.30 to 12.30 (Via Parenzo n. 11, Room 13).

For that purpose, the classes of the course on European Private Law originally scheduled for Thursday 29 November and on Friday 30 November (respectively, from 9.00 to 11.00 and from 8.30 to 12.30) will be moved up to and scheduled after the regular classes on Thursday 8 November and Friday 9 November.

Therefore the course will end on Friday 23 November